ЦОКи "Івано-Франківськгазу" частково відновили прийом споживачів

Середа, 3 червня 2020 —
З 1 червня центри обслуговування клієнтів "Івано-Франківськгазу" частково відновили прийом споживачів.
Вони працюватимуть з дотриманням усіх вимог адаптивного карантину. Однак, газовики звертаються до споживачів, не поспішати до центрів, адже 90% питань, пов’язаних з газом, можна вирішити дистанційно.
Як для відвідувачів, так і для працівників ЦОКу, діють чіткі правила роботи центрів. Кількість осіб, які можуть одночасно знаходитися в приміщенні, не може перевищувати норму - 1 людина на 10 кв.м. Всі працівники ЦОКу та відвідувачі повинні бути в захисних масках чи распіраторах, при вході обов’язково обробляти руки антисептиком, а кожні дві години – провітрювання приміщень. Окрім того, проводитиметься регулярна внутрішня дезінфекція приміщень мілкодисперсними краплями у вигляді холодного туману. "Просимо наших споживачів відвідувати ЦОК лише за нагальної потреби. Робити вибір на користь дистанційного обслуговування - зручних та безпечних каналів комунікації. Наші фахівці продовжують надавати консультації споживачам, телефоном, електронною поштою та через онлайн-сервіси", – говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ "Івано-Франківськгаз" Юрій Колодій. Нагадаємо, що під час карантину ЦОКи ні на хвилину не припиняли свою роботу. Вони щоденно консультували телефоном тисячі споживачів.
Реклама: