"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

5 тис клієнтів "Львівгаз збуту" сплачують за газ у Viber

Середа, 18 грудня 2019 —
Для зручності клієнтів ТОВ "Львівгаз збут" розширила функціонал чат-боту 7104ua у Viber.
Від листопада споживачі газу Львівщини можуть за допомогою чат-боту 7104ua у Viber не лише передавати показання лічильника, сплачувати за газ, а й завантажити рахунки у форматі PDF. При цьому з одного акаунта у  Viber  є можливість користуватись та сплачувати одразу за п’ятьма особовими рахунками. Завдяки чат-боту 7104ua у Viber клієнти "Львівгаз збуту" мають змогу постійно контролювати стан розрахунків за спожитий газ на своєму смартфоні. В разі своєчасних платежів за газ це дозволить забути про пеню. А її, відповідно до нових змін у Законі "Про житлово-комунальні послуги", споживач  зобов'язаний буде сплачувати у випадку затримки платежів за послуги. "Ми йдемо в ногу із сучасними технологіями і розуміємо, що зараз майже усі "живуть" в смартфонах, тому розширюємо функціонал нашого чат-боту. Близько 5 тисяч наших клієнтів вже успішно використовують 7104ua Viber, адже це швидко, доступно та зручно", - розповів директор ТОВ "Львівгаз збут" Павло Майк. Приєднатись до чат-боту може кожен охочий, потрібно лише відсканувати  QR-код. Спосіб оплати за газ через Viber має низку переваг: можливість миттєвої оплати з будь-якої точки світу в режимі 24/7, відсутність черг, звітність, простота оплати, безпека грошових операцій. Окрім того, в паблік акаунті споживачі газу зможуть отримати доступ до даних п’яти особових рахунків - переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників.
Реклама: