З початку року  служба "104" "Івано-Франківськгазу" опрацювала понад 23 тис. викликів

Вівторок, 12 листопада 2019 —
За 10 місяців поточного року на адресу аварійно-диспетчерської служби АТ "Івано-Франківськгаз" надійшло  понад 23 тис. викликів різного рівня небезпеки. Найбільше кількість викликів припадає на опалювальний сезон.
Збільшення кількості викликів  спричинено самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан.

"Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. До прикладу, якщо в теплий період 9 тис. заявок за пів року, то взимку їх кількість зростає на 40%", - говорить головний інженер АТ "Івано-Франківськгаз" Андрій Витрикуш.

Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу, що становить майже 90% від усіх заявок. Решта викликів пов’язані  з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання.

Наразі головною проблемою аварійно-диспетчерської служби, відзначають в "Івано-Франківськгазі", залишається замортизованість транспорту. Більша половина спецавтомобілів потребує заміни.

Однак коштів на це у тарифі не передбачено. В той же час, заміна застарілого транспорту дозволила б прискорити час реагування на виклики.

Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності.

Тому працівники "Івано-Франківськгаз" постійно  удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.

Так, протягом цього року було відпрацьовано  17  тренувальних занять в умовах наближених до реальних.
powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!