АТ "Хмельницькгаз" відкрив сьомий Центр обслуговування клієнтів

Четвер, 10 жовтня 2019 —
02 жовтня 2019 року для понад восьми тисяч споживачів природного газу Ізяслава та Ізяславського району запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів, який став уже сьомим у Хмельницькій області.
За три роки газорозподільна компанія відкрила сім центрів обслуговування клієнтів в обласному центрі та найбільших райцентрах  регіону. Хмельниччина стала однією з перших областей в Україні, де майже 80% споживачів газу отримують послуги в сучасних центрах обслуговування клієнтів за місцем проживання. "З кожним роком "Хмельницькгаз" стає ще більш клієнтоорієнтованою та сервісною компанією, - інформує голова правління АТ "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко. - Тож відкриття вже сьомого центру обслуговування споживачів газу на Хмельниччині – подія, важлива як для нас, газовиків,  так і для споживачів. Адже десятки років ми прагнули удосконалювати клієнтський сервіс та привести його у відповідність до світових стандартів та вимог і нам це вдається". Цілий ряд нововведень реалізовано в Ізяславському центрі обслуговування клієнтів: допомога фахівців у користуванні новими сучасними онлайн-сервісами, реєстрація в Особистому кабінеті, фахові консультації менеджерів тощо. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками. "У наших центрах обслуговування клієнтів нам вдається поєднувати  у просторих приміщеннях  увесь спектр послуг: від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, - інформує начальник управління клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. - Крім того,  завдяки досконалості даного проекту, ми повністю анулювали колишні черги. А ще – створили споживачам комфортні умови перебування, що задовольняє усі потреби, особливо клієнтів поважного віку". Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОКів дають можливість зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень на газовому ринку країни.
Реклама: