"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

АДС "Івано-Франківськгазу" опрацювала 13 тис. заявок

Понеділок, 6 травня 2019 —
За опалювальний сезон 2018-2019 рр. на адресу аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Івано-Франківськгаз" надійшло 13 тис. викликів різного рівня небезпеки. В середньому за добу в зимовий період екстрена служба відпрацьовує 72 заявки, це на 22 заявки більше ніж влітку.
Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу - 86%. Решта викликів  пов’язані  з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання.
"Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. До прикладу, якщо в теплий період 9,1 тис. заявок, то взимку їх кількість зростає на  30%.  Це зумовлено, насамперед, самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан", - говорить головний інженер ПАТ "Івано-Франківськгаз" Андрій Витрикуш. Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники "Івано-Франківськгазу" постійно  удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування. Наразі головною проблемою аварійно-диспетчерської служби, відзначають в "Івано-Франківськгазі", залишається замортизованість транспорту. Більша половина спецавтомобілів потребує заміни. Однак коштів на це у тарифі не передбачено. В той же час, заміна застарілого транспорту дозволила б прискорити час реагування на виклики.
Реклама: