ПАТ "Харківгаз" відкрив аккаунт в Viber для споживачів

Вівторок, 29 січня 2019 —
Передати показання лічильника, дізнатись про поточний баланс на особовому рахунку, оплатити за спожитий газ стало можливого за допомогою паблік аккаунт Viber 7104ua.
Новий сервіс ПАТ "Харківгаз" вже працює для мешканців Харківської області. Щомісяця в Харківській області показання лічильників в газову компанію передає близько 350 тис. клієнтів ПАТ "Харківгаз".
Новий сервіс дозволяє власникам смартфонів одноразово підписатись на паблік аккаунт Viber 7104ua та передавати дані приладу обліку по одному або одразу кільком особовим рахункам. Viber-чат став четвертим способом для швидкого обміну інформацією між споживачами та ПАТ "Харківгаз". "Аккаунт ПАТ "Харківгаз" у Viber дозволяє користуватись одночасно кількома особовими рахунками. Це дуже зручно для людей, що допомагають в газових питаннях своїм близьким, наприклад батькам", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько. Для початку користування паблік аккаунтом 7104ua необхідно відкрити меню Viber, обрати розділ меню "QR-код", після чого навести камеру телефону на зображення з кодом, що розташований за посиланням https://viber.104.ua/ua/. Після цього клієнт ПАТ "Харківгаз" потрапить до необхідного паблік аккаунту. Для передачі показань лічильника газу або контролю стану особового рахунку, споживачу потрібно підписатись на аккаунт 7104ua, додати свій особовий рахунок. Серфінг по аккаунту клієнтам ПАТ "Харківгаз" допомагає здійснювати Viber-бот. ПАТ "Харківгаз" доставляє природний газ в 450 тис. осель Харківської області. Щомісяця сервісами компанії для отримання необхідної їнформації користується близько 70% споживачів. ПАТ "Харківгаз" пропонує своїм клієнтам долучитись до нових можливостей в аккаунті Viber та нагадує, що з повною і деталізованою інформацією по особовому рахунку в будь-який час можна ознайомитись в Особистих кабінетах споживачів.
Реклама: