Що необхідно знати, щоб відкрити бізнес із продажу дитячого одягу

Середа, 10 жовтня 2018 —
Коли ви остаточно вирішили відкрити власну справу, та ще не зважили всі “за” і“проти”, не зупинилися на якійсь конкретній ідеї, звернуть увагу на особливості збуту дитячого одягу.
Звісно з'являться скептики, які запевнятимуть, що це невдалий бізнесовий хід, проте наведемо кілька вагомих аргументів, на які вже зважили бізнесмени на вітчизняного ринку:

• дитячий одяг - завжди затребуваний товар;
• постійно наявна “база” покупців;
• широкі можливості для реалізації ідей;
• великий асортимент;
• на товар завжди є попит, продаж не завжди залежить від сезону;
• велика кількість місць для закупівлі оптом;
• це одна з небагатьох категорій, на яких “не економлять” споживачі.

Шляхи реалізації

Якщо ви обрали саме такий напрям своєї діяльності, то варто зважати не лише на особливості даного товару, але й основні шляхи його реалізації. Приватні підприємці самі обирають той спосіб збуту товару, який найбільше всього підходить йому.

Не потрібно зосереджуватися на одному й категорично відкидати всі інші, - для успішного розвитку вашого бізнесу у всіх сегментах, вам слід поєднувати їх. Так, вітчизняний ринок текстильної торгівлі пропонує торговцям реалізувати товар трьома шляхами:

1. За франшизою - це співпраця між торговим підприємством (магазином дитячого одягу) та фінансово незалежною компанією чи фізичною особою, одна з яких (що має бізнес) дозволяє іншому користуватися певними правами та системою ведення бізнесу. Найчастіше пропозиції за такою системою не надто вигідні для підприємця.

2. Через мережі магазинів та точки продажу (офлайн крамниці) - це та система, до якої звикло старше покоління - купляти тільки те, що сам можеш побачити, приміряти та доторкнутися. У цьому випадку успіх реалізації товару буде напряму залежати від місцезнаходження крамниці, відвідуваності її покупцями та конкурентів, які розташовані поруч.

3. Онлайн-магазин із приміщенням - найбільш зручний для придбання і пошуку будь-яких товарів, а також найбільш пристосований до потреб сучасного покупця та коливань у особливостях ведення торгівлі. Він поєднує в собі два шляхи реалізації (онлайн і офлайн), що дозволяє значно розширювати клієнтську базу та охоплювати кілька напрямів такої діяльності.

Який формат реалізації товарів ви б не обрали, якщо ви самі не виробляєте продукцію - вам потрібні надійні постачальники. Одним із таких в сфері дитячого одягу є гуртовий магазин-склад KidOpt

Працюйте на себе - отримуйте більші прибутки

Якщо ви плануєте отримувати високі прибутки, працювати виключно на себе, реалізовувати ідеї, а не “батрачити” на чужі, тоді власний бізнес - найкраще рішення.
Не варто вагатися і боятися складнощів - детально спланований бізнес-план, актуальна і нова ідея реалізації задуму та правильно підібрані шляхи збуту - дозволять вам швидко відчути себе успішною людиною та отримувати значні прибутки.

Головне визначитися зі своєю потенційною клієнтською базою, працюйте на те, щоб задовольнити її потреби, стежте за новими тенденціями функціонування бізнесу у вашому секторі та швидко реагуйте на зміни.

powered by lun.ua