Українська Телевізійна Біржа розповіла «Як стати медіа-брокером?»

Понеділок, 25 жовтня 2010 —
21 жовтня в приміщенні Міжнародного Інституту Менеджменту Українська Телевізійна Біржа провела семінар для української рекламної та медіа-спільноти на тему «Як стати медіа-брокером?». Цілі заходу - надати більш детальну інформацію про можливості заробітку за допомогою Телебіржі, використовуючи зручні інструменти Веб-інтерфейс і Телепорт, залучення нових незалежних фахівців у галузі медіа-планування до проекту, а також популяризація професії медіа-брокер.
Семінар відвідали як досвідчені професіонали з галузі реклами, так і початківці, які прагнуть розвивати знання і навички медіа-планування. Ірена Фешак, керівник проекту «Телебіржі», розповіла про принципи вдалого продажу реклами, техніки продаж, вміння вести переговори, інструменти роботи медіа-брокера, переваги і перспективи цієї професії. Юлія Блудча, провідний брокер «Телебіржі», поділилася власним досвідом роботи в цьому сегменті, розповіла про стратегії ефективного медіа-планування на реальних прикладах з професійної практики. Наталія Козловська, маркетолог «Телебіржі», розповіла про технічні нюанси роботи медіа-брокера за допомогою програм Web-інтерфейс, Телепорт-КС і в режимі он-лайн продемонструвала зручність користування програмою на сайті www.utvb.tv. «Семінар вели практикуючі, а не почиваючі на лаврах експерти. Були конкретні приклади з досвіду, а не суха теоретична інформація, яку і так можна прочитати на будь-якому спеціалізованому порталі. Сам проект «Телебіржа» і його інструменти - це поєднання багатьох експертних знань із суміжних наук: медіа-планування, продажу реклами, IT грамотність і т.д. Важлива злагоджена робота і правильно вибудувана комунікація - цими знаннями з нами поділилися експерти Телебіржі», - зазначає Ірина Андрійчук, журналіст, рекламіст, учасник семінару «Як стати медіа-брокером?». «Нам було дуже важливо отримати відгук з медіа-ринку про те, що стати медіа-брокером цікаво, перспективно та вигідно. Вдячна тим, хто відвідав наш захід, дякую за активну роботу. Думаю, в майбутньому будемо проводити подібні заходи, адже охочих стати медіа-брокером стає все більше», - зазначає Ірена Фешак, керівник проекту «Телебіржа». По закінченню семінару всі учасники отримали сертифікати про відвідування семінару. .Більше інформації на сайті www.utvb.tv Контакти: info@utvb.tv (044) 522 88 63
Реклама: