"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Будь першим з British Airways!

Четвер, 11 лютого 2010 —
Авіакомпанія запропонувала пасажирам новий Перший клас
Лайнер Boeing 777 авіакомпанії British Airways, що оснащений новим салоном Першого класу (First), здійснив свій перший рейс з Лондона в Чикаго. У свій головний бренд - Перший клас - авіакомпанія інвестувала 100 мільйонів фунтів стерлінгів, лишаючись відданою традиціям, і продовжуючи створювати ексклюзивні приклади комфорту на основі класичного дизайну із завуальованою розкішністю. В новому салоні Першого класу є наступні переваги: - Крісло-ліжко пропонує на 60% більше простору в зоні плечей - Особиста шафа - Особисті електронні світлозахисні перегородки й шторки - Вмонтований монітор діагоналлю 38 см для розваг - Порт USB, розетка RCA і шумопоглинаючі навушники - Повністю інтегроване об’ємне освітлення з підбором яскравості світла - Набір засобів догляду за обличчям від D.R. Harris & Co. і дизайнера Anya Hindmarch - Шкіряний столик-трансформер для прийому їжі або роботи Салон повністю відповідає слогану на гербі авіакомпанії «Літати, щоб обслуговувати» (“To fly to serve”); він також відданий ері розкішних авіаперевезень, яка почалася ще в 20-х роках минулого століття з плакату «Бережи себе в повітрі» знаменитого британського художника-карикатуриста Фугаса (Сіріла Кеннета Берда). Іншими натхненниками дизайну нового салону були преміум-бренди Aston Martin і Jaguar. Пасажири нового Першого класу отримали багато особистого простору навколо крісла-ліжка, що розкладається горизонтально - в поєднанні з чорнильно-синім та кремовим кольорами. Місце для сну ширше, ніж раніше, і до нього - елегантний ортопедичний матрац із міцною білосніжною єгипетською постільною білизною. «З точки зору стилю, зіркового сервісу й повної розкішності – немає нічого краще за новий салон Першого класу British Airways», - відзначає постійний пасажир British Airways, англійська кіноакторка і володарка «Оскару» Рейчел ВАЙС (Rachel Weisz). Керівник напрямку обслуговування пасажирів British Airways Марк ХАССЕЛ заявив: «Ми зібрали разом всі зручності Першого класу рейсового лайнера і наблизили їх до комфорту приватних літаків. Замість різних диковинок і пристроїв, ми сфокусувалися на простоті і якості. Кожен елемент нового салону було ретельно досліджено й розглянуто, щоб пересвідчитися, що ми даємо пасажирам саме те, чого вони хочуть». В кожній індивідуальній секції тепер є своя шафа, новий монітор 38 сантиметрів в діагоналі, шкіряний столик-трансформер для роботи і прийому їжі, додатковий стільчик для спільної трапези. Електронна система освітлення здатна підстроюватися під настрій пасажира або час доби. Перемикач для крісла-ліжка замінений на пульт управління, за допомогою якого контролюється нахил крісла, висота подушки й вибір зручної позиції. Новий стиль преміум-салону був створений таким, щоб дозволити бортпровідникам обслуговувати пасажирів на якнайвищому рівні, та дати можливість подорожуючим їсти, спати або працювати тоді, коли вони цього захочуть протягом усього перельоту. Нагадаємо, British Airways стала першою пасажирською авіакомпанією, яка запровадила повністю горизонтальне ліжко в салоні Першого класу в 1996 р., і в 2000 була піонером запровадження пласких ліжок в бізнес класі. Інформація про British Airways: British Airways є всесвітнім пасажирським авіаперевізником, що обслуговує 154 напрямки в 75 країн. Це одна з найбільших авіакомпаній світу, яка перевозить близько 36 мільйонів пасажирів на рік. Щодня вона здійснює понад 560 рейсів із власного найсучаснішого в світі Терміналу 5 в центральному лондонському аеропорті «Хітроу», та 238 рейсів з інших лондонських аеропортів «Гетвік» і «Сіті». Сайт авіакомпанії в Інтернеті: www.ba.com З Києва до Лондона і назад British Airways здійснює щоденні рейси на комфортабельному Airbus 320, який вміщує до 150 пасажирів. Ці рейси обслуговуються в Терміналі 5 «Хітроу».
Реклама: