Фінансові фахівці віддають все більшу перевагу навчанню через Інтернет - дослідження АССА

Середа, 25 листопада 2009 —
Відповідно до нового звіту АССА (Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів) соціальні та економічні тенденції значно вплинули на потреби навчання у сфері глобальних фінансів. У новій новому звіті під назвою «Керівництво для роботодавців щодо тенденцій навчання у сфері фінансів – 2009» із серії «Insight», йде мова про те, що звички і навички використання соціальних мереж підвищують попит на навчання через Інтернет.
Відповідно до нового звіту АССА (Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів) соціальні та економічні тенденції значно вплинули на потреби навчання у сфері глобальних фінансів. У новій новому звіті під назвою «Керівництво для роботодавців щодо тенденцій навчання у сфері фінансів – 2009» із серії «Insight», йде мова про те, що звички і навички використання соціальних мереж підвищують попит на навчання через Інтернет. У порівнянні з минулорічними результатами відзначено 11% зростання кількості респондентів, які надають перевагу навчанню через Інтернет у процесі розвитку своїх ділових навичок. Саймон Кінг (Simon King), менеджер з професійного розвитку ACCA та співавтор звіту, відзначив: «Те, що ми спостерігаємо, є впливом соціальних мереж і відповідних звичок на преференційний вибір навчального середовища для підвищення кваліфікації. Нещодавні дослідження показали, що зараз участь у соціальних мережах і ведення блогів забирають більше часу, проведеного в Інтернеті, аніж електронна пошта. Цей зсув відбивається і в преференціях у сфері навчання». В рамках дослідження було опитано 5 000 членів АССА у всьому світі, з метою виявити навички, на які існує найбільший попит в плані професійного розвитку. При цьому виявилося, що управління ризиками і фінансовий менеджмент стоять на перших місцях у списку. В плані ж розвитку бізнес-навичок, за результатами опитування члени Асоціації визначили аналітичні навички як найбільш пріоритетні. У Центральній та Східній Європі існує більша потреба в курсах з корпоративних фінансів і фінансового менеджменту, управління ризиками, управлінського обліку, а також бюджетування і казначейської діяльності. Такий результат може бути відображенням впливу глобальних економічних умов у регіоні. Коли ж мова заходить про навчання через Інтернет (e-learning), що є все більше популярним у Центральній та Східній Європі порівняно з минулорічними показниками, то найбільш разючою відмінністю між регіональними і глобальними результатами є таке: на загал, центрально- та східно-європейські респонденти набагато менше знають про те, де можна відшукати можливості навчання через Інтернет. Відповідаючи на питання «Що заважає Вам використовувати навчання через Інтернет для підвищення професійної кваліфікації?», 45% опитаних відповіли, що не знають, де шукати інформацію, у порівнянні з 33% в середньому по світу. У плані потреб у розвитку бізнес-навичок, найбільш затребуваними у Центральній та Східній Європі є навички ведення переговорів (37% проти 23% у середньому по світу) та управління конфліктами (31% проти 21% у середньому в усьому світі). Саймон Кінг додає: «Це є відображенням того, що бізнес вважає важливим сьогодні: надійний фінансовий менеджмент, управління ризиками і застосування фінансових інсайтів для прийняття бізнес-рішень ціняться дуже високо в сучасному діловому середовищі». Джеймі Лайон (Jamie Lyon), старший менеджер з професійного розвитку ACCA, та співавтор звіту, продовжує: «Найбільшим викликом для ділових кіл та фахівців у сфері фінансів є все те, що пов’язано із «інсайтом», тобто з застосуванням для прийняття рішень у бізнесі того, що ми звемо «фінансовою лінзою». Звіт також показав, що: • Фінансова звітність, навички комунікації, навички лідерства та навички управління змінами були також визначені як ключові сфери для підвищення кваліфікації. • Організації мають пропонувати комбінацію підходів до навчання і навчання через Інтернет (e-learning) має стати ключовим компонентом такої пропозиції. Звіт продемонстрував, що бухгалтери віддають перевагу очним тренінгам, однак навчання через Інтернет стає все більш популярним. • Важливим є послідовний та глобальний підхід, оскільки результати досліджень показують, чому саме бажають навчатися бухгалтери, і як саме вони хочуть, щоб проходив навчальний процес, безвідносно до географії. Наразі досягнуто консенсусу відносно того, що бізнесу хоче отримати від своїх фінансових фахівців. Наталія Вовчук, голова Представництва АССА в Україні, державах Прибалтики і Кавказу, підкреслила: «Упродовж 2009 року, як зарплатні, так і тренінгові бюджети урізалися. Зовнішні умови дуже сильно вплинули на вимоги, які пред’являють до спеціалістів у сфері фінансів та на характер їхнього вкладу в загальну роботу компанії. Однак час, витрачений на розробку та реалізацію адекватної програми підвищення кваліфікації працівників, залишається як ніколи важливою інвестицією для майбутнього організації». Повний звіт можна знайти на веб-сайті АССА: http://www.accaglobal.com/pubs/mhc/research/latest/2009trends_finance.pdf
Реклама: