"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Власна торгова марка «Наш Край» змінює дизайн

Середа, 25 лютого 2009 —
На полицях магазинів мережі «Наш Край» з’явились товари власної торгової марки у оновленому дизайні. Змінилась не тільки упаковка, збільшився асортимент у 4 рази.
. На сьогодні це 27 позицій, зокрема горошок, кукурудза, згущене молоко, одноразовий посуд, оцет, мюслі, тощо. До червня 2009 року на полицях магазинів «Наш Край» буде представлено увесь асортиментний ряд - 128 товарних одиниць. «Завдання, що ставиться перед Private label «Наш Край» – не вносити ринкові інновації та формувати нові потреби у споживачів, а забезпечити споживача якісними товарами за оптимальною ціною» - говорить про PL Мирослава Леснік, директор департаменту маркетингу мережі супермаркетів «Наш Край» Асортимент складатимуть найрізноманітніші товари: борошно, крупи, соки, олія, вареники, пельмені, паштети, соуси, оцет, одноразовий посуд, супутні товари тощо, - недорогі товари масового споживання. Управляюча компанія «Наш Край-ЛЦ» планує збільшити частку реалізації Private label мережі до 7%.
Реклама: