Журнал «Наш Край» - плани на 2009 рік

П'ятниця, 20 лютого 2009 —
Проаналізувавши роботу видання у 2008 році, редакція журналу «Наш Край» розробила план розвитку на 2009 рік.
Планується збільшити тираж до 75 000 та об’єм до 32 сторінок на фоні залучення нових покупців в магазини «Наш Край». Залучити нових партнерів до співпраці по ефективному розповсюдженню видання та вдосконалити саму систему: мається на увазі представленість видання не тільки в торгових закладах мережі «Наш Край», а й в мережах піцерій, кафе та спортклубів. У рамках реалізації даного плану буде розширено кількість тем за рахунок оптимізації рубрик, згідно досліджень інтересів покупців. «Виконання цієї стратегії має закріпити асоціацію у споживачів про корпоративний журнал як про найкращий помічник та путівник в Країні Наш Край. Таким чином ми підтримуємо за допомогою журналу та інших маркетингових інструментів позитивний образ бренду «Наш Край» - запевняє головний редактор журналу «Наш Край» Алла Ожиєвська. Перші кроки вже зроблені. У січневому номері запроваджено кілька нових рубрик: - Адвокат споживача (коментарі незалежного спеціаліста) - Ідея для оселі (огляд побутової техніки для кухні) - Hand-made (рубрика про предмети побуту, які можна зробити власними руками. Майстер-клас) - Гастрономічний поліглот (розважальна англомовна рубрика) Планується запровадити ще кілька нових рубрик, повязаних зі здоровим способом життя. Додаткова інформація Корпоративне видання «Наш Край – країна достатку» засновано у квітні 2008 року. Виходить українською мовою, 28 сторінок, періодичність виходу – 1 раз на місяць, тираж 50 000 примірників. Засновник ТзОВ «Наш Край-ЛЦ» (управляюча компанія мережі супермаркетів «Наш Край»).
Реклама: