Перші результати «Території знижок» мережі супермаркетів "Наш Край"

Субота, 31 січня 2009 —
Зважаючи на нинішню складну фінансову ситуацію в країні й водночас твердо дотримуючись принципу орієнтації на потреби клієнта, мережа супермаркетів «Наш Край» розробила програму «Територія знижок». Ця програма почала впроваджуватись на початку 2009 року і передбачає продажі соціально значимих продовольчих товарів з мінімальною торговою націнкою.
Наявний асортимент як власних торгових марок мережі, так і товарів популярних українських виробників. На сьогодні програма працює у Луцьку, Ковелі, Камінь-Каширському, Коломиї та Рівному. Поступове впровадження проекту дозволяє відслідковувати хід програми, її результати та оперативно реагувати на попит наших споживачів у кожному регіоні. Впровадження програми «Територія знижок» дозволило збільшити кількість чеків на 9% за відношенням до минулого періоду. Середній чек виріс на 2,2%. «Територія знижок - це не просто програма лояльності, це допомога людям, і діятиме вона постійно. Ми відчуваємо свою соціальну відповідальність, тому і здійснюємо ці кроки послідовно і впевнено» - коментує директор департаменту маркетингу мережі супермаркетів «Наш Край» Мирослава Леснік. Найближчим часом програму «Територія знижок» заплановано впровадити у всій мережі «Наш Край». Додаткова інформація: Компанія «Наш Край» оперує мережею роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні та заснована у 2001 році. Станом на 01 січня 2009 р. мережа нараховує 60 магазинів у 15 регіонах, у тому числі 25 франчайзингових. Магазини функціонують у трьох форматах: супермаркет, «магазин біля дому» та Експрес. Більшість магазинів працює в форматі «магазин біля дому».
Реклама: