Мережа супермаркетів «Наш Край» корегує плани на майбутнє

Середа, 10 грудня 2008 —
Керуюча компанія «Наш Край ЛЦ» внесла зміни до стратегічних планів на 2009 рік щодо розширення мережі.
Провівши аналіз діяльності мережі та зовнішніх економічних чинників, керівництво компанії «Наш Край» переглянуло стратегічні плани розвитку та плани розширення мережі на 2009 рік. Стратегія компанії полягає в тому, щоб стати лідером у форматі «магазин біля дому» в Західному та Центральному регіонах України. Зокрема, з одного боку, робота буде спрямована на підвищення рентабельності та якості обслуговування вже діючих магазинів, з іншого - передбачається збільшення власних торгових площ на 30% та франчайзингових на 50%. Для реалізації даної стратегії у повному обсязі мережа шукає портфельного інвестора. «Під час економічної кризи компаніям, як ніколи, доводиться проявляти гнучкість та миттєво реагувати на потреби і загрози ринку та не прогледіти можливостей, що відкриваються у даний момент. Ми готові розглянути пропозиції потенційних інвесторів, вести конструктивний діалог» - зазначає голова Ради директорів «Наш Край Груп» Вадим Супрунюк. Інформація: Компанія «Наш Край» оперує мережею роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні та заснована у 2001 році. На даний час мережа нараховує 58 магазинів у 15 регіонах, у тому числі 25 франчайзингових, загальна площа складає 27 000 м². Магазини функціонують в трьох форматах: супермаркет, «магазин біля дому» та Експрес. Більшість магазинів працює у форматі «магазин біля дому». У 2008 році очікується річний оборот у розмірі 470 млн грн ($88,3 млн).
Реклама: