"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Через неврегульований франчайзинг в Україні ТНК-ВР розвиватиме власний бренд

Неділя, 7 березня 2010, 12:39

Розвитку франчайзингу на роздрібному паливному ринку заважає відсутність відповідного законодавчого регулювання, тому ТНК-ВР розширюватиме в Україні власну мережу.

 

Про це заявив Дідьє Казіміро голова правління "ТНК-ВРКоммерс", повідомляє газета "Дзеркало тижня".

 

Реклама:

"Ц е не означає, що для нас нецікаві франчайзингові програми, однак не приховуватиму, за сьогоднішнього законодавства ми віддаємо перевагу розвитку власної мережі, тим самим гарантуючи споживачу якість палива і послуг", - констатував бізнесмен.

 

При цьому він підкреслив, що компанія зіткнулася зі значними складнощами в реалізації франчайзингових програм.

 

"Ми пройшли величезну кількість судових розглядів із приводу неправомірного і недобросовісного використання нашого товарного знака. Проблематичність доказів ставить власника бренда в складне становище", - заявив Казіміро.

 

На думку бізнесмена, для успішного ведення подібного бізнесу в Україні необхідне удосконалення відповідних юридичних норм.

 

"Основні клопоти - ліцензійні договори на використання торгової марки, а також договори на поставку. Це важливий аспект будь-якої франчайзингової роботи - тісний зв’язок цих двох інструментів: використання бренду і постачань", - каже голова правління "ТНК-ВРКомерс".

 

Як повідомлялося, російсько-британська "ТНК-ВР" у грудні 2009 року уклала угоду про придбання товариства з обмеженою відповідальністю "ВікОйл" , яке володіє мережею зі 118 автозаправних станцій у 13 регіонах України.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!