Над Дніпром відмивають гроші

Вівторок, 2 лютого 2010, 16:37

Рахункова палата виявила порушення законодавства майже на 145 млн. грн. при зведенні мостового переїзду через Дніпро в Запоріжжі.

Про це повідомляє прес-служба палати.

У повідомленні зазначається, що виділені у 2006-2009 роках з держбюджету субвенції використовувались Управлінням капітального будівництва Запоріжжя без належного контролю з боку Укравтодору та міськради.

Те, що Кабмін та Укравтодор нехтували пропозиціями Колегії Рахункової палати, наданими 2006 року, погано вплинуло на використання коштів держбюджету протягом всього терміну спорудження мосту, стверджують у відомстві.

Реклама:

Наслідком стали численні порушення фінансово-бюджетної дисципліни та чинного законодавства на 144,8 млн. гривень.

Рахункова палата відзначає, що без узгоджених дій уряду і причетних відомств не вирішується одне з ключових питань будівництва - надання автомагістралі статусу об'єкта державної власності.

Спорудження фінансується за рахунок коштів держбюджету, попри те що дорога є комунальною власністю міста.

У 2006-2009 роках Запорізька міськрада виділила на споруду лише 3,4 млн. грн., або 3,8 % від визначених обсягів.

Тому працівники Рахункової палати вважають, що віднесення мосту до державної власності допоможе впорядкувати управління ресурсами, які спрямовуються на його зведення.

В повідомленні сказано, що за 6 років у будівництво вкладено майже мільярд бюджетних коштів. На жодній із 5 транспортних розв'язок, передбачених першою чергою будівництва, роботи не завершено. Друга черга зовсім не розпочата.

"Об'єкт став довгобудом, що створило умови для подальшого зростання його кошторисної вартості", - пише прес-служба відомства.

Як відомо, 2 запорізькі переїзди через Дніпро - двосмуговий міст ім. Преображенського та гребля  Дніпрогес - перебувають у вкрай поганому технічному стані і дуже перевантажені.

2004 року Кабмін ухвалив рішення про будівництво сучасної автомобільної магістралі через Дніпро в Запоріжжі загальною вартістю 1,9 млрд. гривень.

Завершити будівництво передбачалося в кінці 2009 року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: