"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Мінпаливенерго обвинуватили в подорожчанні бензину

Середа, 17 червня 2009, 11:31

Антимонопольний комітет поклав частину відповідальності за різке подорожчання бензину на Мінпаливенерго.

Як пише газета "Дело", в.о. глави Комітету Олександр Мельниченко натякнув, що значний вплив на вартість палива зчинили так звані "цінові коридори", що розробляє експертно-аналітична група при енергетичному відомстві.

Ці розрахунки можуть дати підстави нафтотрейдерам для підвищення розцінок.

Мельниченко пообіцяв, що Комітет найближчим часом направить свої рекомендації щодо діяльності експертно-аналітичної групи в Кабміні.

Реклама:

Минулого тижня Мінпаливенерго значно підвищило верхню планку вартості бензину.

Відповідно до розрахунків експертно-аналітичної групи, об'єктивна вартість бензину А-95 у другій декаді червня може досягати 6,73 гривні за літр. При тому що ще на початку поточного місяця енергетичне відомство допускало ріст ціни до 6,50 гривні за літр.

Оприлюднення підвищених "коридорів" збіглося в часі із синхронним подорожчанням автомобільного палива на заправках.

У Мінпаливенерго заперечують будь-який зв'язок між розрахунками експертно-аналітичної групи і підвищенням цін.

"Питання про те, чому та або інша ціна зазначена на табличках тих чи інших АЗС, необхідно адресувати не урядові, а трейдерам, тому що вони самостійно встановлюють роздрібну вартість у своїй мережі заправок", - повідомили у прес-службі Мінпаливенерго.

У відомстві продовжують наполягати, що підвищення вартості палива є закономірним явищем, яке викликане як зовнішніми, так і внутрішніми факторами - стрімким зростанням оптової ціни на паливо на європейських біржах і підвищенням вартості барелі нафти.

Як повідомлялося,  українські нафтопереробні заводи (НПЗ) у січні-травні 2009 року скоротили виробництво автомобільного бензину на 6,3%, порівняно з аналогічним періодом 2008 року

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: