"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

АМКУ рекомендував Прозорро.Продажі змінити правила гри для операторів

П'ятниця, 5 листопада 2021, 18:32
 
unsplash

Антимонопольний комітет дав державному Прозорро.Продажі рекомендації щодо умов для підключення операторів до електронної системи.

Про це повідомила пресслужба АМКУ за підсумками засідання 4 листопада.

Комітет зазначив, що отримав звернення учасників ринку щодо неодноразового підвищення держпідприємством плати на розвиток електронної торгової системи. 

Оператори для підключення до системи "Prozorro.Продажі" та проведення електронних аукціонів повинні сплачувати зі свого доходу визначений договором розмір плати на розвиток цієї системи. 

Реклама:

При цьому АМКУ встановив, що розмір плати не є достатньо економічно обґрунтованим, що може містити ознаки зловживання монопольним або домінуючим становищем.

Також Комітет з’ясував, що держпідприємство надає доступ операторів до системи за умови виконання ними додаткових зобов’язань. Вони безпосередньо не стосуються предмета договору та мають на меті просування електронного майданчика власним коштом компаній.

Відтак Прозорро.Продажі рекомендували забезпечити формування плати на розвиток ЕТС на підставі економічно обґрунтованих розрахунків. Також, при укладенні угод доступу операторів до ЕТС Прозорро.Продажі слід утриматися від додаткових умов, які за своєю природою не стосуються безпосередньо надання доступу до системи.

Електронна система Прозорро.Продажі є єдиною, через яку можливе проведення електронних аукціонів за багатьма напрямами. Наприклад, продаж об’єктів малої приватизації або майна боржників у справах про банкрутство.

Оновлено 19:20: Як повідомили у Прозорро.Продажі, за результатом перевірки АМКУ не було виявлено порушень. Водночас комітет надав рекомендації щодо роботи держпідприємства. Відтак заголовок новини було змінено, адже порушень знайдено не було.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: