PROMOTED

WOG: Великий бізнес готовий співпрацювати з державою у розвитку е-ТТН, але є умова

Четвер, 28 січня 2021, 15:30

Компанія WOG підтримує запровадження в Україні електронних товарно-транспортних накладних.

Проте вбачає за необхідне уніфікувати вимоги з боку державних контролюючих органів щодо можливості користування таким сучасним інструментом – про це в інтерв’ю mintrans.news розповів Захар Кляхін, директор дирекції з логістики WOG.

 

Оскільки WOG – одна з найбільших мереж АЗК в Україні, логістичний відділ компанії працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Нафтопродукти транспортуються морським, залізничним та автомобільним транспортом, розподіляючись по всій мережі терміналів і нафтобаз задля безпечного зберігання нафтопродуктів та найбільш швидкої їх доставки на колонки мережі АЗК WOG. Також існують окремі маршрути і сортувальні центри для роботи з товарами непаливного рітейлу.

Логістичний відділ WOG займається побудовою складних маршрутів для різного типу транспорту: за тоннажем, обсягом і спеціальними режимами перевезення. Важливим завданням центру є забезпечення максимально швидкої та дбайливої доставки продукції по мережі АЗК. Щодоби сотні вантажівок та цистерн роз'їжджаються по всій Україні.

"Ми високо оцінюємо спрямованість державних інституцій України до роботи з е-ТТН, і самі до цього прагнемо. Але наразі ми маємо класичну ситуацію, коли бізнес вже модернізувався і готовий, а держава тільки починає розгортати свою бюрократичну машину "назустріч" бізнесу. Так, дійсно, закон про електронний документообіг (в частині обліку подорожніх листів, товарно-транспортних накладних, і допоміжних документів) є, і ним можна користуватися", - наголошує Захар Кляхін.

На його думку, е-ТТН – сучасний та зручний інструмент як для бізнесу, так і для держави, що дає змогу прискорити та уніфікувати роботу з вантажем, що транспортується територією країни та у транзитному коридорі.

"Але важко переконати в цьому внутрішню бухгалтерію, роками змучену перевірками з податкової, де до сих пір згідно їх діючих документів на право проведення перевірок, вони можуть перевіряти саме паперовий носій", - підкреслює директор дирекції з логістики WOG.

"Такий застарілий підхід з боку держави, коли з одного боку державні інституції підтримують перехід до сучасних технологій, а з іншого – максимально гальмують такі кроки з боку бізнесу – потребує якнайшвидших змін", - вважають у компанії WOG.

"Без ІТ не тільки наша, але й, вважаю, будь-яка інша компанія не змогла б витримати запити споживача, які стрімко зростають, особливості автоматизації та швидкості сучасних процесів. У компанії реалізовані сучасні продукти TMS, WMS, ПЗ і обладнання за контролем якості й кількості нафтопродуктів на нафтобазі, а також реалізована щоденна автоматична звітність за акцизними товарами в ДФС", - розповідає про роботу компанії WOG із сучасними бізнес-інструментами Захар Кляхін.

На його думку, тільки завдяки тісній взаємодії з ІТ-системами, їх постійним доопрацюванням та налагодженням роботи з великою кількістю сучасного ПЗ на ринку, велика компанія може не просто працювати у своєму темпі, а й розвиватися та ставати лідером галузі.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!