В ЄС визначились з майбутнім онлайн-платформ

Середа, 21 жовтня 2020, 14:45

Депутати Європарламенту  більшістю голосів підтримали три документи, які окреслюють їхні побажання щодо майбутнього закону ЄС про діяльність онлайн-платформ.

Про це повідомляє Euractiv.

2 грудня Єврокомісія готується оприлюднити Акт про цифрові послуги (Digital Services Act), що відображатиме спробу ЄС краще врегулювати роботу цифрових сервісів, охопивши усі аспекти цієї сфери. Документи, підтримані євродепутатами, не є юридично зобов’язуючими, але окреслюють позицію парламенту про те, якими мають бути вимоги до онлайн-гігантів.

Зокрема, йдеться про можливу заборони таргетованої реклами, створення процедури для скарг на нелегальний контент та боротьби з шахрайськими пропозиціями.  

Реклама:

У тексті зазначається, що таргетована реклама має краще контролюватися і стати менш нав’язливою, а у перспективі, можливо, повністю потрапити під заборону.

Також пропонують зобов’язати платформи дати можливість користувачам користуватися сервісами анонімно, а також - ретельніше виявляти і прибирати пропозиції шахраїв, наприклад, тих, які продають небезпечні або контрафактні товари. 

Про останню проблему неодноразово згадувала і профільний віцепрезидент Єврокомісії Маргрете Вестагер, тож така вимога, ймовірно, вже є у проєкті. 

Окрім того, депутати підтримали пропозицію розділяти "шкідливий" та "нелегальний" контент і застосовувати до них різні процедури.

Це відповідає і позиції онлайн-гігантів, як Google, Amazon, Facebook та Apple.

Європейська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!