"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

"Бізнес-трамплін": власники малого бізнесу зможуть отримати 500 тисяч гривень на розвиток своєї справи

Четвер, 13 серпня 2020, 17:45
 

6 серпня в Україні стартує "Бізнес-трамплін" — проєкт ROZETKA та Visa з підтримки малого бізнесу. Головний приз — 500 000 гривень на розвиток власної справи. Крім того, 30 учасників проєкту отримають комунікаційну підтримку, а топ-10 стануть героями спецвипуску Fedoriv Vlog. 

Подати заявку на участь до 15 серпня може будь-який представник українського малого бізнесу в галузі виробництва товарів, надання послуг або сервісу.

UPD. Спочатку заявку можна було подати до 13 серпня, але після прохань бізнесу дедлайн подачі заявок продовжили до 15 серпня.

Переглянути офіційні правила проєкту можна за посиланням.

Реклама:

"За статистикою, від початку карантину третина власників малого бізнесу в Україні втратила до 50% прибутку і звільнила до 25% команди, –– коментує Владислав Чечоткін, співзасновник та CEO ROZETKA. — Ми хочемо, щоб у цей непростий час найкращі малі українські компанії могли рухатися вперед, розвиватися та відчувати підтримку. Ми запрошуємо до участі всіх: від виробників меду та меблів до видавництв і розробників софту".

Десятьох фіналістів визначить всеукраїнське голосування на сайті "Українська правда", а п’ятірку переможців обере журі. У його складі: Владислав Чечоткін, співзасновник та СEO ROZETKA; Віра Платонова, старший віцепрезидент Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи; Андрій Федорів, засновник і CEO FEDORIV GROUP; Олег Гороховський, співзасновник monobank; Вікторія Тігіпко, засновниця та керівна партнерка венчурного фонду TA Ventures, президентка клубу приватних інвесторів ICLUB Global. 

 

Проєкт складається з таких етапів: 

6-15 серпня. Відбір учасників у соціальних мережах 

Представники малого бізнесу публікують на сторінках бренду у соцмережах фото або коротке відео, розповідають про себе, свій продукт і перспективи розвитку бізнесу. Також учасники мають заповнити заявку на участь у проєкті.

16 серпня. Визначення топ-30 

Команда проєкту відбирає 30 учасників, відео- або фотовізитівка яких була найбільш переконливою і відповідала вимогам, зазначеним в офіційних правилах проєкту. 

20-27 серпня. Відкрите голосування за топ-10 учасників

Топ-30 номінантів потрапляють у спеціальний проєкт на сайті "Українська правда" — для голосування широкої аудиторії. Читачі "Української правди" оберуть 10 найкращих проєктів.

25 вересня. Краш-тест від журі та зйомки у Fedoriv Vlog 

Про десятку фіналістів буде знято відеопроєкт, який виходитиме на офіційних сторінках ROZETKA та Visa у соціальних мережах. Крім того, вони будуть запрошені на краш-тест свого бізнесу перед професійним журі. Презентації будуть зняті командою Fedoriv Vlog і ляжуть в основу спеціального випуску, присвяченого проєкту.

28 вересня. Оголошення переможців

На сторінці проєкту з’являться імена п’ятьох переможців, яких обере журі. Вони отримають кошти на розвиток своєї справи:

1 місце — 500 000 грн; 2 місце — 350 000 грн; 3, 4, 5 місця — по 200 000 грн.

"Visa по всьому світу спрямовує свої зусилля на підтримку малого й середнього бізнесу, який адаптується до нових реалій, викликаних пандемією коронавірусу. Ми віримо, що саме локальні виробники стимулюють розвиток економіки країни. Але малі підприємства, як виробники, так і сервісні установи, зазнали найбільшого удару нинішньої економічної кризи, зокрема й в Україні, — повідомляє Віра Платонова, старший віцепрезидент Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи.

— Ми очікуємо, що переможці конкурсу отримають додаткові ресурси, знання і стимул для подальшої адаптації, діджиталізацію та підсилення свого бізнесу, а кожна гривня нагороди примножить їхній прибуток у багато разів. Ну а споживачі в рамках цього проєкту матимуть нагоду дізнатися про ще більше українських брендів, які потребують підтримки". 

Професійне журі обиратиме переможців за такими критеріями: 

компанія планує зацифрувати процеси та впроваджувати нові технології (або вже це робить);

має чітке позиціювання на ринку та ідею; 

виготовляє якісний продукт чи надає послуги в Україні; 

має прописаний план розвитку бізнесу.

Взяти участь у проєкті "Бізнес-трамплін" можна за посиланням.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: