Працівникам Приватбанку заборонили переманювати клієнтів "Укрпошти"

Вівторок, 11 грудня 2018, 15:05

Приватбанк пообіцяв "Укрпошті" розібратися зі своїми співробітниками, які у Чернівцях закликали користуватися послугами банку для отримання пенсій, оскільки "Укрпошта припиняє їхню доставку".

Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський у Facebook.

"Керівництво Приватбанку рішуче засуджує використання недостовірної інформації, яка може призвести до негативних наслідків інших бізнес та державних установ, особливо в умовах воєнного часу", - написав він.

За словами Смілянського, ПриватБанк взяв на себе зобов`язання в триденний термін провести серед своїх співробітників інструктаж про неприпустимість використання подібної інформації для залучення клієнтів.

Реклама:

"Заходи дисциплінарного характеру будуть вжиті до відповідних працівників. Додатково, буде заборонена матеріальна чи інша мотивація працівників ПАТ Укрпошта (листонош та операторів) з метою переведення поточних клієнтів ПАТ Укрпошта на обслуговування в Приватбанк", - написав Смілянський.

Гендиректор Укрпошти також додав, що установи продовжать свою співпрацю.

10 грудня Смілянський опублікував у своїй сторінці в Facebook фотографію листівки, в якій банк закликає користуватися його послугами для отримання пенсій, оскільки "Укрпошта припиняє доставку пенсій" з 1 січня 2019 року. За словами гендиректора поштового оператора, фото було зроблено жителем Чернівців.

Через цей інцидент Смілянський пригрозив відключити термінали ПриватБанку в мережі Укрпошти.

Раніше він заявив, що "Укрпошта" зможе скоротити витрати Пенсійного фонду на доставку пенсій до нуля за п'ять років, якщо отримає дозвіл займатися наданням фінансових послуг.

Рекомендуємо почитати: Майже банк. Як "Укрпошта" збирається захопити ринок фінпослуг

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!