Facebook звинуватили у завищенні показників перегляду відео на 150-900%

Четвер, 18 жовтня 2018, 14:06
 

У США маркетингові агентства підготували колективний позов проти Facebook через завищення показників перегляду відео.

Про це повідомляє The Verge.

Позивачі після аналізу 80 тисяч внутрішніх документів Facebook стверджують, що компанія завищувала показники перегляду відео на 150-900%.

Найбільшу соцмережу світу звинувачують у нечесному веденні бізнесу та шахрайстві. Позивачі стверджують, що агентства переплачували за рекламу, а медіакомпанії були введені в оману, переоцінюючи потенціал відео у Facebook.

Реклама:

Зазначається, що підозри щодо завищених показників виникли ще у 2015 році. Тоді Facebook визнала похибку на 60-80%.

У компанії пояснили це тим, що замість кількості користувачів система враховувала кількість переглядів, що тривали довше трьох секунд.

У позові йдеться, що масштаб похибки був значно більшим, і Facebook виявила це ще у січні 2015 року, але приховувала.

У коментарі для The Wall Street Journal представник Facebook відхилив звинувачення.

"Припущення, що ми будь-яким чином намагалися приховати цю проблему від наших партнерів, є помилковими. Ми розповіли нашим клієнтам про помилку, коли ми її виявили, - і оновили наш довідковий центр, щоб пояснити проблему", - заявили у Facebook.

У той же час, соцмережа погодилася пройти аудит організації Media Rating Council, яка займається дослідженнями у сфері медіа.

Нагадаємо, декілька публічних фондів, які мають акції Facebook Inc, 17 жовтня підтримали пропозицію усунути генерального директора Марка Цукерберга з посади глави ради директорів, заявивши, що він погано впорався з декількома серйозними скандалами.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: