Американські локомотиви для "Укрзалізниці" пофарбують у синій та сірий

Середа, 17 жовтня 2018, 15:15
 

На Крюківському вагонобудівному заводі тривають роботи з остаточного складання локомотивів General Electric TЕ33AC, доставлених в Україну з США.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.

 

Так, закуплено нове обладнання для фарбування, а на кабіни американських тепловозів вже приміряли склопластикові маски-обтічники українського виробництва, які будуть встановлюватися на металеві корпуси.

На підприємстві відзначили, що використання вітчизняних обтічників є одним із прикладів локалізації виробництва в Україні.

Для локомотивів "Тризуб" на КВБЗ також виготовили колієочисники.

Наразі на малярській ділянці проводиться фарбування цих елементів, які будуть пізніше встановлені на тепловози.

"Для фарбування самих тепловозів вже готують фарби темно-синього, світло-синього і сірого кольорів - саме в таких лівреях нові локомотиви будуть працювати на українських залізницях", - повідомили на заводі.

 

Перший локомотив з порту Чорноморськ на Крюківський вагонзавод був доставлений у вересні, ще сім - 2 жовтня.

За словами керівника ПАТ УЗ Євгена Кравцова, в листопаді перші вісім тепловозів General Electric Evolution "Тризуб" вже будуть працювати на українських залізницях.

Нагадаємо, що в кінці вересня УЗ представила новий логотип і оновлені корпоративні кольори. Тепер весь новий рухомий склад буде отримувати новий візуальний стиль.

Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.

Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.

Вартість локомотивів —  4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.

30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.

Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.

Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.

Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.

На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.

Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.

Рекомендуємо почитати: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric

Репортаж з заводу General Electric у Пенсільванії, де відбувається виробництво локомотивів для України, дивіться за посиланням: Як в США будують "тризуби" для українців. Репортаж із заводу General Electric


powered by lun.ua