"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У Фонді держмайна розповіли, як поділ обленерго вплине на їх приватизацію

Четвер, 27 вересня 2018, 14:43

Фонд держмайна виставлятиме обленерго й енергозбут на конкурс одним лотом із двох компаній.

Про це повідомив в.о. голови фонду Віталій Трубаров, передає "Інтерфакс-Україна".

Через процес анбандлінгу обласних енергопостачальних компаній ФДМ виставлятиме кожну з них на конкурс одним лотом з новою компанію-енергозбутом.

"Виставлятимуться (на конкурс) дві компанії, але вони йтимуть пулом. Просто з головної компанії виділилася дочірня, а всі акціонери ті самі", - сказав Трубаров.

Реклама:

Він повідомив, що цього тижня планується засідання комісії з вибору радників, щоб до листопада розпочати роботу з підготовки обленерго до продажу на конкурсах.

Як повідомлялося, уряд затвердив для продажу контрольні пакети акцій п'яти обленерго: "Тернопільобленерго" (50,999%), "Запоріжжя-" (60,2475%), "Харків-" (65,001%), "Миколаїв-" (70%) і "Хмельницьк-" (70,0089%).

Наразі в рамках вимог закону "Про ринок електроенергії" з розділення видів діяльності (анбандлінгу) в цих областях уже створено та ліцензовано нові юридичні особи - постачальники електроенергії (енергозбути). В чотирьох випадках їхніми 100-відсотковими власниками, згідно з даними держреєстру, є самі обленерго: ТОВ "Хмельницькенергозбут" (статутний капітал 200 тис. грн), ТОВ "Тернопільелектропостач" (СК 10 тис. грн), ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" (СК 200 тис. грн) і ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" (СК 100 тис. грн).

Водночас у випадку ПрАТ "Харківенергозбут" власником зазначено Міненерговугілля, а статутний капітал компанії в цьому випадку визначено в 5,13 млн грн.

Як повідомлялося раніше, ФДМ розраховує, що Одеський припортовий завод не припинить роботу під час приватизації, і очікує, що вже у жовтні ОПЗ оголосить новий конкурс з відбору давальця.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: