"Лабораторія Касперського" виявила вразливість в месенджері Telegram

Вівторок, 13 лютого 2018, 14:30
 

"Лабораторія Касперського" виявила випадки експлуатації уразливості нульового дня в клієнті месенджера Telegram для Windows, яка використовувалася хакерами як мінімум з березня 2017 року.

Про це йдеться в повідомленні компанії, передає Інтерфакс.

Уразливість була усунена після повідомлення "Лабораторією Касперського" розробників Telegram про існуючу проблему, йдеться в повідомленні компанії.

Zero-day - раніше невідома уразливість, яка використовується хакерами в мережевих атаках.

Реклама:

У повідомленні наголошується, що всі випадки експлуатації 0-day були зафіксовані в РФ.

Цілі зловмисників полягали в отриманні віддаленого доступу до комп'ютера жертви, в крадіжці аудіовізуальних матеріалів користувачів месенджера і криптовалюти.

Хакери змінювали порядок символів в назві файлу, тим самим, перетворюючи його розширення.

"Жертви скачували шкідливе ПЗ під виглядом, наприклад, зображення, і самі запускали його, навіть не підозрюючи, що це виконуваний файл", - вказали експерти.

Telegram - безкоштовний месенджер для смартфонів та інших пристроїв, що дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями і медіафайлів різних форматів.

Аудиторія месенджера перевищує 100 млн осіб.

Кількість користувачів Telegram в Росії, за даними засновника месенджера Павла Дурова, становить близько 10 млн осіб.

Нагадаємо, у грудні 2017 року президент США Дональд Трамп підписав закон, який забороняє використання програмного забезпечення компанії Kaspersky Lab в урядових структурах США у зв'язку з побоюваннями, що воно використовувалося Росією для шпигунства.

Як відомо, раніше "Нью-Йорк таймс" повідомила, що співробітники ізраїльської розвідки, що стежать за російськими хакерами, виявили, що програмне забезпечення "Касперського" використовується як свого роду пошук Google для виявлення конфіденційних даних, що зберігаються в державних установах США та інших країн.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: