УЗ відновила повернення квитків через інтернет

П'ятниця, 19 січня 2018, 11:15

ПАТ "Укрзалізниця" зробила повернення квитків через мережу інтернет знову доступним.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Він пояснив, що призупинка цієї функції була тимчасовим вимушеним кроком, яким УЗ "захистила клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят".

Реклама:

"Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування", - додав він.

Він розповів також, що під час цьогорічних зимових свят, з 22 грудня до 11 січня потягами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

Як відомо, з 12 грудня ПАТ "Укрзалізниця" призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: