"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Carlsberg інвестує в штучний інтелект для створення нових сортів пива

Середа, 27 грудня 2017, 18:02
 

Данська пивоварна компанія Carlsberg інвестує мільйони євро в дослідження в сфері штучного інтелекту, розраховуючи використовувати технологію для розробки нових видів пива і контролю якості продукції.

Про це пише Financial Times, повідомляє "Інтерфакс Україна".

Партнерами компанії виступають Microsoft і два університети. Технологія передбачає аналіз напоїв за допомогою штучного інтелекту і різних сенсорів, що розпізнають смак і аромат напоїв.

За словами співробітника дослідницької лабораторії Carlsberg Йохена Форстера, використання технології допоможе на третину скоротити час створення нового смаку пива, що зараз становить від 9 до 24 місяців.

Реклама:

На сьогодні запахи і смакові особливості напоїв визначають спеціальні експерти методами хроматографії і спектрометричного аналізу, і кожна проба триває кілька годин.

Carlsberg інвестує в дослідження 28 млн данських крон (4 млн доларів), ще 18 млн крон надасть державний фонд Innovation Fund Denmark.

Форстер зазначив, що технологію можна використовувати не лише в пивоварній галузі, але й у виробництві продуктів харчування і ліків.

Крім того, сенсори в поєднанні зі штучним інтелектом здатні визначати вміст забруднювальних речовин у воді, ґрунті атмосфері.

Нагадаємо, раніше засновник компанії Tesla Ілон Маск попереджав про небезпеку з боку роботів і штучного інтелекту.

Так, в липні 2017 року він закликав владу США регулювати цю сферу, поки не стало "занадто пізно". Він вважає, що розвиток штучного інтелекту теоретично може привести до війни.

Заяву Маска тоді розкритикував засновник Facebook Марк Цукерберг, який назвав такий скептичний підхід "безвідповідальним".

Тим не менш, після цього Facebook відключив систему штучного інтелекту, бо вона вигадала власну мову.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: