УЗ поповнить парк 10 тисячами нових вагонів - очільник

Середа, 20 грудня 2017, 12:18
 

Наступного року "Укрзалізниця" планує збільшити парк на 10 тисяч вагонів.

Про це на засіданні уряду заявив виконувач обов'язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

"Розвиток інфраструктури має важливе значення в тому числі і для розвитку національної економіки. У 2017 році через бюрократичні блокування нам не вдалося зробити проривний крок щодо модернізації інфраструктури", - сказав прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

"План 2018 року щодо модернізації та оновлення інфраструктури української залізниці може дати нам, за оцінками експертів, +1% зростання ВВП", - додав він.

Водночас, Кравцов, презентуючи програму дій заявив, що протягом 2018 - початку 2019 років буде виготовлено і закуплено 10 тисяч вагонів.

"На жаль, цього року ми змогли провести роботи з будівництва нових вагонів тільки на наших потужностях, потужностях УЗ, де ми не залежали від зовнішніх факторів тендерів. До кінця року ми побудуємо понад 2,5 тисячі вагонів. Вже ця цифра є найбільшою за останні 5 років для УЗ", - заявив Кравцов.

"Наступного року щоб захистити весь процес будівництва та закупівлі нових вагонів, плануємо провести цей процес спільно з ЄБРР. Це, крім того, що є фінансовою підтримкою для Укрзалізниці, є підтримкою і гарантією того, що ця процедура відбудеться. На власних потужностях наступного року ми плануємо побудувати до 3 тисяч вагонів", - додав очільник УЗ.

"Загальна кількість при умові реалізації цього проекту протягом 2018 - початку 2019 років буде 10 тисяч вагонів. Якщо говорити, що сьогодні в робочому стані є 25 тисяч піввагонів, то оновлення становитиме майже половину", - сказав він.

Як повідомлялося, в 2017 році "Укрзалізниці" після неодноразових спроб закупити майже 2,5 тис. піввагонів (по 1,2 млн грн за вагон) вдалося укласти тільки один договір на 250 піввагонів із ТДВ "Попаснянський ВРЗ", який має їх поставити до квітня 2018 року.

В Україні три великих вагонобудівних підприємства - Крюківський ВСЗ, ПАТ "Дніпровагонмаш", а також "Азовмаш", який у минулому році не подавав заявки на участь у тендерах із закупівлі піввагонів.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua