Facebook запускає другу новинну стрічку

Четвер, 19 жовтня 2017, 14:25

Після тестування нового формату новинної стрічки Explore (Цікаве), компанія прийняла рішення про її запуск для всіх користувачів.

Про це повідомляє Ain.ua.

Зазначає, що стрічка складається з постів від сторінок, за якими користувач не стежить, але вони могли б бути йому цікаві (на думку алгоритмів Facebook).

Раніше вона працювала у частини аудиторії на мобільних пристроях, а тепер з'явиться і у користувачів десктопоної версії.

Реклама:

"Ми почали реліз комплементарної стрічки популярних статей, відео та фото, автоматично підлаштовуваних під кожну людину на основі контенту, який може бути їй цікавий. Ми почули від людей, що вони хочуть отримати легкий спосіб знаходити цікавий контент від сторінок, з якими вони не взаємодіяли", - повідомив представник Facebook виданню TechCrunch.

У настільної веб-версії стрічка "Цікаве" розміщується в лівій бічній панелі, разом з функціями на зразок Груп, Сторінок, Моментів і іншого. У мобільному додатку її можна знайти під кнопкою More, яка відкриває бічну панель.

Ідея нової стрічки полягає в тому, щоб допомогти користувачам знаходити новий контент за межами резервації з постів друзів і сторінок, що відстежуються. У ній з'являються пости, статті, фото і відео від сторінок, за якими користувач не стежить. Цікавість такого контенту визначається по його схожості з тим, що користувач вже лайкав, або тим, що популярно серед його друзів.

Основна мета для Facebook - підвищити час, що проводиться на майданчику. Це дозволить компанії Цукерберга показувати більше реклами між постами, у відео та інших форматах. При цьому, поки журналістам не вдалося виявити рекламні повідомлення в "цікавому".

Нагадаємо, Facebook представив VR-шолом за 199 доларів і 360-градусний VR-монітор.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!