EVO запустила сервіс обміну електронними документами

Середа, 15 березня 2017, 15:48

Група компаній EVO запустила онлайн-сервіс Вчасно, який дозволяє підприємствам обмінюватися документами в електронному вигляді.

Про це повідомляє Liga.net.

Сервіс призначений для обміну, підписання та зберігання будь-яких юридично значущих документів: угод, актів виконаних робіт, рахунків. Згідно з повідомленням, сервіс працює з усіма видами ключів електронно-цифрового підпису.

Сервіс обіцяє позбавити компанії від механічної роботи і миттєво отримувати підписані первинні документи, а також економити кошти, які витрачались на фізичну доставку документів.

На Вчасно вже зареєструвалися 2300 компаній.

За оцінками EVO, потенціал ринку електронного документообігу України становить понад мільярд гривень.

"Зараз ринок на початковій стадії - лише окремі компанії активно використовують системи електронного обміну документами", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, подібні послуги вже надають послуги "Папка24" від Приватбанку і "iDoc" від розробників порталу державних послуг "iGov".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!