"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Lifecell збільшив виручку на 5%, втративши мільйон абонентів

Четвер, 3 листопада 2016, 19:42

Кількість активних абонентів мобільного оператора lifecell в третьому кварталі зменшилася на 10% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 9,7 млн сім-карт.

Про це йдеться в повідомленні материнської компанії Turkcell, пише liga.net.

При цьому кількість 3G-абонентів станом на кінець вересня збільшилася до 3,15 млн (на 89% більше, ніж рік тому). ARPU активних абонентів завдяки використанню 3G виріс на 16% до 42,7 грн.

Дохід оператора в третьому кварталі виріс на 4,7% до 1,239 млрд грн.

Реклама:

У Turkcell пояснюють зростання доходів завдяки практично подвоєнню виручки від мобільного бродбенду за рахунок 3G.

Крім того, на зростання доходів вплинув новий бізнес - продаж мобільних терміналів. Lifecell активував цей напрям в червні. І зараз продає мобільні термінали як на онлайн-магазині, так і в офлайн-мережі разом з пакетами на зв'язок і інтернет.

У Turkcell також відзначають, що на зростання виручки вплинуло зниження ставки інтерконекту в жовтні 2015 року.

"Якби ставка не знижувалася, зростання доходів lifecell становило б 10,9%", - говориться в повідомленні турецького холдингу.

Компанія також нагадує, що з першого січня 2017 року відбудеться чергове зниження ставки інтерконекту з 23 ком/хв до 15 ком/хв.

Показник EBIDTA зменшився на 19% до 333 млн грн. І EBIDTA margin становить тепер не 35%, як рік тому, а 27%. Чистий збиток становив 120 млн грн.

У Turkcell пов'язують погіршення показника EBIDTA з ростом операційних витрат на мережу в результаті розгортання 3G, а також із зростанням витрат на оренду вежової інфраструктури (в минулому році lifecell продав цей бізнес українській сестринській компанії Ukrtower і тепер орендує вежі).

За дев'ять місяців 2016 року lifecell інвестував в бізнес 1,4 млрд грн. У той час, як за аналогічний період минулого року загальний обсяг інвестицій становив 5,5 млрд грн.

За підсумками кварталу компанія збільшила своє географічне 3G покриття на 40% на території, де проживає 23,3 мільйона людей.

Нова мережа працює в 4 150 містах України і населених пунктах. Проникнення смартфонів в мережі української дочки Turkcell оцінює в 52,7%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: