"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Coca-cola HBC оголосила нові цілі зі сталого розвитку

Середа, 5 жовтня 2016, 11:20

PROMOTED

  • 7 нових цілей компанії до 2020 року спрямовані на зменшення впливу на довкілля, підвищення ефективності виробництва та розвиток громад, підтримуючи таким чином 17 Цілей Сталого Розвитку ООН. 

Цуг, Швейцарія – 04 жовтня 2016 – Компанія Coca-Cola HBC, яку було визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Indices) на початку цього місяця, оголосила про нові цілі зі сталого розвитку.

До 2020 року компанія бере на себе зобов’язання:

• Використовувати 40% загального обсягу енергії з відновлюваних та чистих джерел енергії

Реклама:

• Піддавати переробці щонайменше 40% загального обсягу пакувальних матеріалів у середньому по ринкам, де працює

• Отримувати 20% загального ПЕТ з переробленого ПЕТ і/або ПЕТ з відновлюваних матеріалів

• Зменшити кількість первинної тари на 25% у розрахунку на літр виготовленого напою

• Сертифікувати понад 95% основних сільськогосподарських інгредієнтів у відповідності до Принципів сталого сільського господарства системи компаній Coca-Cola

• Інвестувати щонайменше 2% від щорічного прибутку до оподаткування у розвиток громад

• Забезпечити участь щонайменше 10% співробітників у волонтерських ініціативах у робочий час

Сім нових цілей доповнюють попередні зобов’язання компанії до 2020 року, оголошені рік тому, щодо зменшення використання води і прямих викидів вуглекислого газу на 30% та 50% відповідно. 

 

Протягом останніх декількох років Coca-Cola HBC скоротила використання води на 2,1 млрд літрів, що еквівалентно склянці води кожному жителю Землі. За останні 5 років глобальний вуглецевий слід від виробництва продуктів зменшився на 1,07 млн тон як результат інвестицій в енергоефективні і низьковуглецеві технології. Це можна порівняти з щорічними викидами парникових газів понад 200 тисяч пасажирських автомобілів.

У 2015 році компанія інвестувала €8,2 млн – 2,3% від прибутку до оподаткування – у покращення добробуту громад, захист навколишнього середовища і водних ресурсів та розвиток молоді, здійснюючи цю діяльність у партнерстві з понад 230 неурядовими організаціями.

Дімітріс Лоіс, виконавчий директор компанії Coca-Cola HBC, зазначив: "Амбітні цілі, які ми оголошуємо сьогодні, відображають наше зобов’язання у створенні кращого майбутнього для наших співробітників і громад, де ми працюємо. Це частина нашої загальної стратегії, завдяки якій Coca-Cola HBC визнано лідером зі сталого розвитку серед виробників напоїв, і яка показує, що ми прагнемо до зростання нашого бізнесу як відповідального і прибуткового, та у відповідності до принципів сталого розвитку".

Продукт для кожного, на кожен випадок – вибір та інноваційна упаковка

Люди споживають наші продукти щодня у 28 країнах, де працює Coca-Cola HBC.  Компанія пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв, соків і води для задоволення мінливих потреб споживачів. Coca-Cola HBC пропонує споживачам один з найбільш диверсифікованих портфоліо продуктів, у якому близько третини продажів у 2015 році припадає на соки, воду і холодні чаї, порівняно з 10% у 2001 році. Продажі сокових продуктів у 2015 році зросли на 8%. Низько- і безкалорійні газовані безалкогольні напої складають 7% від загальних продажів, які зростають швидкими темпами, що забезпечило 25% додаткового об’єму продажів у 2015 році.

Coca-Cola HBC також зосереджується на тому, щоб пропонувати споживачам напої в інноваційній упаковці. Застосовуючи ультрасучасні, технології ми випустили пляшки, які містять понад 50% перероблених матеріалів. Разом з тим, наші пляшки "Twist" на 22% легші, ніж попередні версії. Використання PLANTBottle® суттєво зросло – на 254% минулого року. Пляшки PLANTBottle® містять 30% матеріалів рослинного походження і повністю піддаються переробці. Сьогодні вони представлені на 10 з 28 ринків, де працює Coca-Cola HBC, і наступного року географія розшириться.

Ключові показники діяльності у 2015 році:

• 33 311 сотрудников

• 43 000 постачальників

• €1,3 млрд витрачено на прямі закупівлі

• €271 млн загальна сума сплачених податків

• 11,7% скорочення прямих викидів вуглекислого газу порівняно з попереднім роком

• Покращення коефіцієнту енерговикористання на 7,2% у порівнянні з минулим роком

• 19,4% збільшення вторинного використання ПЕТ у порівнянні з минулим роком

• 87% індекс сталої залученості персоналу

Дізнатися більше про діяльність Coca-Cola HBC у сфері сталого розвитку можна за посиланням http://coca-colahellenic.com/en/sustainability/.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: