Продажі Apple Watch впали на 70%

Понеділок, 24 жовтня 2016, 20:09

Ринок "розумних" годинників в третьому кварталі 2016 року скоротився наполовину.

Про це свідчать дані дослідницької компанії International Data Corporation.

Продажі цих пристроїв в липні-вересні впали на 51,6%, до 2,7 млн одиниць. При цьому Apple скоротила продажі Apple Watch на 71,6%, до 1,1 млн одиниць, але навіть такий спад не завадив компанії зберегти перше місце за часткою ринку - 41,3%.

На друге місце піднялася швейцарська компанія Garmin, продажі пристроїв якої злетіли майже на 325%, до 600 тисяч пристроїв.

Samsung демонструє примітну стабільність на цьому волатильному ринку - продажі "розумних" годинників виробництва південнокорейської компанії збільшилися на 9%, до 400 тисяч.

Кількість проданих пристроїв Lenovo впала на 73,3%, Pebble - на 54,1%; обидві компанії продали приблизно по 100 тисяч годинників.

"Стає очевидним, що "розумні" годинники - товар не для всіх", - говорить аналітик IDC Джітеш Убрани.

За його словами, компаніям так і не вдалося пояснити користувачам, для чого потрібні ці години крім використання їх в якості фітнес-трекерів.

Інтерфакс-Україна

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua