"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У Німеччині запропонували заборонити авто з двигуном внутрішнього згоряння

Понеділок, 10 жовтня 2016, 20:33

Бундесрат, верхня палата парламенту Німеччини, пропонує Європейській комісії переглянути і посилити існуючу практику підтримки розвитку транспортного руху без шкідливих викидів.

Про це пише "Інтерфакс" з посиланням на Der Spiegel.

Зокрема, в Німеччині з 2030 року на ринок повинні допускатися тільки легкові автомобілі без двигуна внутрішнього згоряння.

За даними видання, таку постанову Бундесрат ухвалив на засіданні в кінці вересня. Ініціативу підтримали представники федеральних земель, керованих різними партіями і коаліціями.

Реклама:

За словами заступника голови фракції партії "зелених" у Бундестазі Олівера Крішера, "якщо ми всерйоз приймаємо паризьку угоду щодо клімату, то після 2030 року нові автомобілі не повинні оснащуватися двигунами внутрішнього згоряння".

Глобальна угода про запобігання змін клімату, узгоджена в грудні 2015 року в Парижі, має вступити в дію 4 листопада 2016 року, заявив генеральний секретар ООН Пан Гі Мун після того, як угоду ратифікували сім країн Європейського союзу, зокрема в Німеччині.

Щоб виконати умови угоди, до 2050 року ФРН повинна на 95% знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу, відзначає Deutsche Welle.

Тим часом, існуючі заходи підтримки розвитку електротранспорту в Німеччині, включаючи відшкодування частини вартості покупцям електромобілів, демонструють помірні успіхи.

У квітні уряд повідомляв про плани, згідно з якими до 2020 року на дорогах країни повинні з'явитися не менше 1 млн електромобілів. У ФРН експлуатуються 25,5 тисячі електромобілів і 130 тисяч машин з гібридними двигунами.

Для прикладу, Норвегія планує заборонити автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном з 2025 року. В даний час майже чверть норвезьких автомобілів мають електродвигуни.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: