Проект, заснований українцем, переміг у битві стартапів Startup Battlefield

Четвер, 15 вересня 2016, 11:12

Вперше в історії проект, заснований українцем, став переможцем легендарної битви стартапів на TechCrunch Disrupt, яка щорічно проводиться в Сан-Франциско.

Про це пише Ain.ua.

Платформа Mobalytics, співзасновником якої є українець Богдан Сучік, отримала сакральний кубок Disrupt і чек на 50 тисяч доларів.

 

Mobalytics - це тренер для геймерів, за допомогою якого вони можуть виявити свої слабкі місця і закласти основу майбутніх успіхів.

Реклама:

Бета-версію додатка представили як раз на битві стартапів, де вона підкорила серця журі з найбільших венчурних і технологічних компаній: Founders Fund, Sequoia Capital, NextEv, YouTube і, звичайно, TechCrunch.

Фото: TechCrunch 

Mobalytics почав з обслуговування гравців League of Legends - надзвичайно популярної онлайн-гри. Коли гравці вирішують перейти на новий рівень професіоналізму, вони, як правило, наймають тренера, однак далеко не кожен може собі це дозволити.

Стартап Богдана Сучіка надає доступну аналітику на основі найчастіше незрозумілих для гравців цифр у вигляді візуалізації. Таким чином, те, що раніше залишалося за межею розуміння геймера, перетворюється для нього в провідну зірку.

Цифри враховуються всі - це бали умінь і навичок персонажа, сила магії, рівень, прохідність карт, дані про суперників та інше. Надалі Mobalytics планує охопити і інші ігри, такі як Overwatch, DOTA 2 і Counter Strike.

 

Mobalytics - далеко не перший проект Богдана Сучіка. Ще на зорі української екосистеми Богдан заснував стартап Motify.me - мотиваційний сервіс, який пропонував користувачам створювати онлайн "дошки бажань". Однак через повільне зростання команда закрила проект в 2013 році.

Наступним дітищем Богдана був myTips - онлайн-конструктор покрокових підказок для складних інтерфейсів. Цей проект виявився більш успішним, отримав 75 тисяч доларів інвестицій і місце в знаменитому каліфорнійському інкубаторі 500 Startups.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!