АМКУ визнав "Київстар" монополістом

Понеділок, 11 липня 2016, 19:48

Частка провідного українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" на ринку послуг зі здійснення абонентами своєї мережі вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України перевищує 35% і компанія не змогла довести, що відчуває на цьому ринку значну конкуренцію.

Про це йдеться у повідомленні АМКУ, передає "Інтерфакс-Україна".

"Дії АТ "Київстар" щодо встановлення на економічно необгрунтованому рівні тарифів на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України в розмірах 1,75 грн/хв і 1,50 грн/хв містять ознаки порушення... у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку послуг зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України", - зазначено в рекомендації АМКУ.

Комітет зазначив, що "Київстар" не надав розмірів планових витрат, безпосередньо пов'язаних саме з наданням послуги із здійснення вихідних дзвінків на номери операторів фіксованого зв'язку України.

Реклама:

АМКУ також зазначив, що тарифи на відповідну послугу в інших компаній-операторів значно нижчі: тарифи ТОВ "Лайфселл" становлять до 0,60 грн/хв з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, а тариф ПрАТ "МТС Україна" - 0,50 грн з ПДВ та збором до Пенсійного фонду.

"Тобто такі послуги надзвичайно схожі як за переліком технічних засобів, які беруть участь в технологічному процесі, так і за їхньою собівартістю. Дії "Київстар" у вигляді застосування цін на дзвінки абонентів на мережі фіксованого телефонного зв'язку більш ніж удвічі перевищують рівень цін на мережі рухомого зв'язку, можуть призвести до нехтування інтересів споживачів", - підкреслив АМКУ.

Рекомендації Комітету підлягають обов'язковому розгляду, про результати якого "Київстар" має повідомити АМКУ в 30 денний термін від дня їх отримання.

Раніше, Антимонопольний комітет рекомендував компанії "Київстар" скоригувати тарифи на вихідні дзвінки власних абонентів на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: