"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Саудівська Аравія підняла ціни на свою нафту

Понеділок, 6 червня 2016, 08:57

Державна нафтова компанія Саудівської Аравії Saudi Aramco підняла ціни на сорти нафти для країн Азії і США.

Про це пише РБК з посиланням на агентство Bloomberg.

Як повідомляє агентство Bloomberg, Saudi Aramco прийняла рішення підвищити відпускні ціни для країн Азії практично на всі сорти своєї нафти за винятком Extra Light.

В результаті вартість Arab Light приблизно на 60 центів буде перевищувати вартість еталонних для Близького Сходу сортів Oman і Dubai.

Реклама:

Компанія також підняла ціни для американських покупців. Вартість Arab Light для США піднялася на 20 центів і тепер на 55 дорожче регіонального рівня.

Представник консалтингової компанії Qamar Energy Робін Міллс заявив, що Саудівська Аравія намагається грати на підвищення, враховуючи той факт, що Китай демонструє стійкий попит на нафту.

Цю ж позицію підтвердив і міністр енергетики Саудівської Аравії Халід аль-Фаліх, який одночасно є керівником Saudi Aramco.

За його словами, попит залишається стабільним, а запаси нафти у країн, які не є членами ОПЕК, скорочуються. У самому картелі вважають, що глобальний попит на нафту в цьому році виросте на 1,2 млн барелів на день.

На початку травня Ер-Ріяд повідомив про підвищення ціни на нафту для азіатських ринків на максимальну величину з квітня минулого року. Офіційна ціна продажу на нафту марки Arab Light тоді була збільшена на 1,10 дол за бар.

До цього таке значне зростання цін сталося в минулому році, квітневі ціни на саудівську нафту виросли на 1,40 дол за бар. Вартість Arab Light для ринку північно-західної Європи збільшена з червня на 0,15 дол за бар.

У четвер, 2 червня, країни ОПЕК на засіданні у Відні не змогли домовитися про конкретні цифри щодо квот на видобуток нафти.

Діюча зараз офіційна квота - 30 млн барелів на добу - була встановлена ще в 2011 році.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: