Український стартап Attendify залучив мільйон доларів інвестицій

Субота, 25 червня 2016, 12:32

Український стартап Attendify (колишній KitApps) залучив 1 млн доларів інвестицій від венчурного фонду TMT Investments і інвестиційної компанії Digital Future.

Про це повідомляється в прес-релізі TMT Investments, пише AIN.

Як зазначає видання, крім бридж-раунду на суму 1 млн дол за участю TMT, Digital Future також викупив пакет акцій колишніх інвесторів на суму 900 тис дол.

Сумарно Digital Future вклала в Attendify 1,7 млн дол - це найбільша інвестиція в історії інвесткомпанії.

Реклама:
 

Attendify - це мобільна платформа, що дозволяє створювати брендовані соціальні програми для конференцій, виставок, зустрічей та інших заходів.

Кожна програма має функціональність закритої соціальній мережі, щоб забезпечити залучення користувачів і дозволити організаторам відслідковувати їхню активність для поліпшення якості заходу.

Залучені кошти витратять на прискорення зростання компанії і подальший розвиток продукту.

Стартап заснували українці Михайло Балясний (СЕО) і Артем Яремчук (СОО) в 2011 році, спочатку платформа називалася KitApps. Компанія інкорпорована в США і нараховує понад 20 співробітників.

У числі клієнтів Attendify такі компанії, як Google, AstraZeneca, Chrysler, Tableau, AOL і інші.

MT Investments - венчурний фонд, який на сьогоднішній день має в своєму інвестиційному портфелі акції більше ніж 40 інтернет-компаній різних сфер діяльності. Чисті активи ТМТ в США - 53 млн дол.

Мета фонду - створення привабливої прибутковості для акціонерів компаній, переважно через збільшення вартості капіталу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!