Український стартап Maggie залучив 70 тисяч інвестицій в Швеції

П'ятниця, 18 березня 2016, 10:58

Стартап Maggie зі своїм продуктом потрапив до шведського акселератора The Springfield project, пройшов інкубацію і привернув інвестиції в розмірі приблизно 70 тисяч доларів (вкладення були в кронах) з оцінкою 890 000 доларів.

Про це пише AIN.

Як повідомляється, інвестиції пішли на розробку продукту. У планах - вихід на Kickstarter.

"Хлопці розробляють розумний ошийник і мобільний додаток, які в парі або окремо дозволять власникам стежити за здоров'ям своїх вихованців і в цілому краще їх розуміти. Ошийник збирає дані про активність тваринного в режимі 24/7 і передає цю інформацію власнику", - пише видання.

Видання відзначає, що прототип ще не готовий: команда закінчила роботу над електронною частиною ошийника і зараз працює над індустріальним дизайном.

"Додаток для iOS - в розробці, реліз заплановано на кінець весни", - йдеться в повідомленні.

У стартапі працюють шість чоловік - вихідці з AdPro, Fedoriv, P&G. Крім інженерів і маркетологів, в Moggie є ветеринар з Іспанії і співробітник з Індії, інші члени команди - українці. Частина команди працює з України, а частина - зі Швеції.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!