"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Українські розробники створили першу соціальну арт-мережу

Вівторок, 2 лютого 2016, 14:18

Українські розробники створили соціальну арт-мережу, інвестиціями у яку зараз цікавляться найбільші світові компанії.

Про це повідомляє Art Ukraine.

Додаток називається ODA - One Day Auction. На перший погляд ODA - це поєднання Instagram та відомих майданчиків з продажу предметів мистецтва онлайн - Paddle8, ArtNet, Artsy, Saatchi Online.

І все ж українці пішли далі - створили широку онлайн арт-ком'юніті, учасниками якої можуть стати всі, кому цікаве мистецтво, пише видання.

Реклама:

Контент додатку оновлюється щодня. Нова соціальна арт-мережа дозволяє користувачам лайкати, коментувати, продавати, купувати, читати про художників, скульпторів, галереях, аукціонних будинках. У останніх двох є свої переваги - для них це ще один майданчик для демонстрації і продажу робіт.

Втім, користувачі теж не в образі - вони отримують можливість ознайомитися з асортиментом галереї, аукціонних будинків, приватних дилерів з України, зрозуміти, що зараз актуальне та придбати вподобаний предмет мистецтва. Ціновий діапазон на ODA – від 50 доларів до 10 тисяч доларів.

"У найближчі півроку-рік ми розширимо асортимент всім, що можна колекціонувати - від предметів декоративно-прикладного мистецтва та живопису до раритетних автомобілів і колекційних вин", - підкреслює провідний розробник ODA Владислав Янчевський.

Додаток, створений українцями, працює з усіма видами мобільних платформ, включаючи Web. Він є безкоштовним для усіх користувачів.

Початкові інвестиції в проект становили 200 тисяч доларів. "Зараз ми ведемо переговори з великими світовими компаніями, які дуже зацікавлені в подальших інвестиціях в наш продукт у розмірі 2 млн доларів", - зазначає CEO One Day Auction Ольга Нікітова.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!