Ринок медійної інтернет-реклами України зріс на 27%

Понеділок, 15 лютого 2016, 20:34

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2015 рік становив 1,288 млрд гривень, що на 27% перевищує аналогічний показник 2014 року в гривневому обчисленні.

Про це йдеться в дослідженні Інтернет асоціації України.

Як зазначається, частка прямих продажів на цьому ринку в 2015 році станоивла 40,95%.

Частки сегментів медійної інтернет-реклами, як уже повідомлялося за підсумками першого етапу дослідження 3 лютого, розподілилися так:

Реклама:

а) Банерна реклама - 42,3%;

б) In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 31,6%;

в) In-page video (content-roll) - 8,4%;

г) Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці) - 9,7%;

д) Спонсорство - 8%.

Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти - частку в своїх оборотах групи агентств, які надали анкету.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: