Uber поверне клієнтам 28,5 мільйона доларів за "безпеку поїздки"

П'ятниця, 12 лютого 2016, 10:32

Сервіс таксі Uber погодився виплатити 28,5 млн доларів американським клієнтам, які виступили з претензіями з приводу збору в 1 долар, який сервіс стягував за "безпеку поїздки".

Про це йдеться в заяві Uber, пише "РБК" з посиланням на Bloomberg.

Клієнти Uber поскаржилися на те, що формулювання про "безпечні поїздки" вводить в оману, так як водіїв в компанії перевіряють не так ретельно, як це заявлено.

В ході судових розглядів прокурори наполягали на тому, що компанія у своїй рекламі заявляла про перевірки водіїв, щоб виправдати "плату за безпечні поїздки" в 1 доллаар в той час як водії повинні були проходити більш ретельну перевірку, як звичайні таксисти.

Реклама:

Адвокати відзначали, що перевірки водіїв не змогли запобігти тому, що Uber наймав на роботу людей, засуджених за пограбування і сексуальні злочини.

Кілька групових позовів було подано приблизно від 25 млн пасажирів в США. Всього компанія виплатить незадоволеним клієнтам 28,5 млн доларів.

У заяві компанії наголошується, що тепер Uber буде стягувати замість плати "за безпеку поїздки" "плату за виклик" таксі.

Плата за безпечну поїздку була введена Uber в квітні 2014 року, щоб покрити витрати, такі як страхування та перевірки транспортних засобів.

Спочатку компанія стягувала з пасажирів 1 долар, пізніше в деяких містах цей тариф зріс до 2,5 долара.

На початку лютого сервіс Uber оновив угоду користувача.

В оновленій угоді Uber чітко прописав, що не є транспортною компанією і не несе за перевезення ніякої відповідальності.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!