Економіка Китаю показала найгірший результат за 25 років: ВВП зріс на 6,9%

Вівторок, 19 січня 2016, 09:40

Темпи зростання ВВП Китаю в 2015 році в річному вираженні сповільнилися до 6,9% проти 7,3% 2014 року, що є найгіршим показником за останні 25 років.

Про це свідчать дані Національного статистичного бюро Китаю, передає "Прайм".

"Згідно з попередніми даними, Внутрішній валовий продукт Китаю в 2015 році становив 67,67 трильйона юанів (близько 10,3 трлн доларів), що на 6,9% більше, ніж торік. Зокрема, річне зростання ВВП в першому кварталі становило 7%, у другому - 7%, у третьому - 6,9%, у четвертому - 6,8%", - йдеться в опублікованій у вівторок доповіді.

Показники співпали з прогнозами 50 економістів, опитаних раніше агентством Рейтер.

Реклама:

Підсумок четвертого кварталу виявився гіршим за перший квартал 2009 року, коли темпи зростання китайської економіки під впливом всесвітньої глобальної фінансової кризи сповільнилися до 6,2%.

"У складних міжнародних умовах і при зростаючому тиску, в цілому, економіка досягла помірного, але стабільного і здорового розвитку", - йдеться у доповіді. У документі також наголошується, що темпи зростання економіки країни зберігалися в "розумних межах".

Відзначається, що в минулому році економічна структура була оптимізована, реформи прискорилися, а якість життя населення покращилася.

"У 2015 році зростання ВВП Китаю становило 6,9%. Необхідно враховувати, в яких умовах був досягнутий такий результат. В даний час міжнародна торгівля сповільнюється, фінансові ризики зростають, неможливо, щоб всі ці фактори не вплинули на економіку Китаю. Зростання на рівні 6,9% зовсім не є низьким", - сказав глава НСБ Китаю Ван Бао, коментуючи причини уповільнення.

На думку економістів, уповільнення темпів економічного зростання Китаю пов'язано з млявим внутрішнім і зовнішнім попитом, слабкими інвестиціям, надлишками виробничих потужностей, які посилили тиск дефляційних сил на економіку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: