У 2015 році продаж квитків через онлайн-сервіс "Укрзалізниці" зріс на 10 %

Субота, 12 грудня 2015, 17:03

За 11 місяців 2015 року через електронні канали обслуговування пасажири придбали 37,9 % квитків від загального продажу, половина з них (19 %) оформлені через офіційний сайт "Укрзалізниці".

Про це йдеться у повідомленні "УЗ".

"Наразі електронні квитки можна придбати на поїзди внутрішнього сполучення, крім регіональних та додаткових поїздів", - йдеться у повідомленні.

Користувачів онлайн-системи "Укрзалізниці" з продажу квитків приваблює можливість самостійно обрати для подорожі поїзд та місце у вагоні, роздрукувати квиток вдома або на роботі та здійснити посадку в поїзд, не звертаючись до каси.

Також безпосередньо через сайт можна повернути квиток.

Нагадаємо, що з листопада минулого року "Укрзалізниця" здійснює онлайн-продаж пільгових квитків для студентів.

Окрім цього, для пасажирів вагонів першого класу поїздів Інтерсіті+, які купують квитки через сайт booking.uz.gov.ua, вже кілька років діє бонусна програма.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!