Український стартап Prodvigator отримав 250 тисяч доларів на розвиток

Вівторок, 1 грудня 2015, 13:07

Інвестиційна компанія Digital Future вклала 250 тисяч доларів в інтернет-сервіс Prodvigatorза 15% в компанії.

Про це пише AIN.UA.

Як повідомляється, це SaaS-продукт, який надає дані для аналізу конкурентів в пошукових системах в країнах СНД, Європи, Америки та Африки.

Для роботи за кордоном команда розвиває англомовну версію продукту під брендом SerpStat. Інвестиції підуть на розширення функціональності Prodvigator, заняття позицій на західному ринку і подальшу експансію.

Реклама:

Digital Future допоможе стартапу не тільки грошима, а й порадами.

"Prodvigator вже займає хороші позиції на ринку СНД. А ми володіємо досить багатою експертизою по просуванню на висококонкурентних іноземних ринках, і готові ділитися нею з SerpStat", - прокоментував угоду засновник і СЕО Digital Future Олексій Вітченко.

Крім того, інтернет-маркетологи Digital Future і Digital Bee (дочірнє агентство інвесткомпанії) зможуть використовувати і тестувати SerpStat в якості клієнтів.

Prodvigator з'явився в 2013 році усередині одного з найбільших в Україні digital-агентств Netpeak, а в квітні 2015 року стало незалежним сервісом.

Основні клієнти - SEO-фахівці, маркетологи, копірайтери.

Сьогодні Prodvigator надає дані для восьми регіонів Google: Україна, Росія, Казахстан, Болгарія, Великобританія, США, Канада та Південна Африка, а також аналітику з "Яндекса" для Москви і Санкт-Петербурга.

За даними компанії, сервіс використовують більш 26000 фахівців. За жовтень в системі було зроблено 2 млн запитів, що в середньому становить 66 000 запитів на добу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!