Facebook скоротив чистий прибуток

Четвер, 5 листопада 2015, 08:59

За підсумками дев'яти місяців 2015 року чистий прибуток соціальної мережі Facebook знизився на 5% в річному вираженні, до 2,127 млрд доларів.

Про це йдеться в повідомленні компанії, пише "ЛігаБізнесІнформ".

Зниження чистого прибутку пояснюється зрослими в 1,7 рази витратами - до 8,42 млрд доларів.

За третій квартал чистий прибуток компанії становив 896 млн доларів, що на 11,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Реклама:

Чистий прибуток за підсумками звітного періоду становив 31 цент на акцію в порівнянні з 0,3 доларів роком раніше.

Виручка соціальної мережі становила 12,087 млрд доларів, що на 40,3% більше, ніж роком раніше. Квартальна виручка від реклами становила 4,299 млрд доларів, що на 45% перевершує показник третього кварталу 2014 року.

Виручка від реклами на мобільних пристроях за звітний період становила близько 78% загальної виручки від реклами.

У вересні кількість активних користувачів соцмережі становило 1,01 млрд осіб (зростання на 17% у річному вираженні), 894 млн з яких заходили на Facebook з мобільних пристроїв (зростання на 27%). Кількість активних користувачів за вересень зросла до 1,55 млрд користувачів в річному вираженні (на 14%).

Нагадаємо, чистий прибуток Facebook в 2014 році зросла майже в два рази, досягнувши 2,94 млрд доларів.

Як повідомлялося, основними причинами зростання прибутку компанії стало зростання аудиторії мобільного додатку, а також вдале підвищення монетизації соцмережі.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!