"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У Пивоварського хочуть побудувати новий порт на Чорному морі

Середа, 25 листопада 2015, 09:33

Міністерство інфраструктури ініціює проект з будівництва нового порту, що спеціалізується на рейдового перевалювання вантажів.

Новий порт розташується в районі Дніпро-Бузького лиману, про це в інтервью ЛІГА.net розповів заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер.

За попередніми розрахунками міністерства інфраструктури, інвестиції держави в проект становитимуть до 33 млн грн. Інвестиції в проект приватних інвесторів оцінюються до 250 млн грн.

Рейдовий порт розташується в районі між краями Тендровської і Кінбурнської кіс Дніпро-Бузького лиману.

Реклама:

Новий порт дозволить приймати великовантажні судна типу "панамакс", "постпанамакс" і "кепсайз" (до 100 000 тонн).

"Схема роботи наступна: вантажі малими партіями малотоннажним флотом змішаного плавання спускаються з Дніпра в море, а на рейді нового порту перевалюються на великий морський тоннаж. Важливо, що вантаж, що надходить з річки, взагалі не заходить в звичайний морський порт, а відразу потрапляє на рейдову перевалку. Це дозволяє не платити великі портові збори. А малотоннажними судами змішаного плавання вгору по річці можна відправляти контейнерні та інші попутні вантажі", - зазначив Шульмейстер.

Порт планується ввести в експлуатацію до середини літа 2016 року.

Після введення в експлуатацію першої черги порт зможе обробляти до 10 млн тонн зернових на рік. У міру зростання обсягів перевезення будуть запускатися наступні рейдові стоянки.

Проект поки пройшов узгодження в Мінінфраструктури і найближчим часом буде поданий на розгляд Кабміну.

"Все, що потрібно зробити, - створити ще одну філію адміністрації морпортів (АМПУ), пройти узгодження в Кабміні і, найважче, відвести акваторію", - пояснив Шульмейстер.

За його словами, номенклатура вантажів, що плануються до перевалки, обмежується тільки зерном, металом, контейнерами і тими видами навалочних вантажів, які не завдадуть шкоди навколишньому середовищу.

натисніть для збільшення 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!