"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Покупці з Росії та Азії покинули ринок дорогого житла в Лондоні

Четвер, 19 листопада 2015, 20:17

Покупці з Росії та Азії, на яких ще недавно припадало близько третини угод з придбання будинків в найдорожчих районах Лондона, цього року практично не з'являються на цьому ринку.

Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на Financial Times.

Як повідомляється, причини - сильне падіння валют країн, що розвиваються і підвищення гербового збору у Великобританії, через який покупцям дорогої нерухомості доводиться платити набагато більший податок.

За перші три квартали 2014 жителі азіатських країн становили 26% покупців будинків в таких районах, як Kensington, Chelsea, Belgravia, Knightsbridge, Mayfair; проте за аналогічний період 2015 їх частка скоротилася до 6%, порахувало ріелторське агентство Hamptons.

Реклама:

Частка китайців скоротилася з 9% до 3%.

Росіян ж цього року набралося лише 1%, тоді як роком раніше їх було 7%.

Відтік цих покупців з лондонського ринку збігся за часом з уповільненням китайської економіки і річним обвалом на фондовому ринку країни, а також оголошеною Пекіном в серпні девальвацією юаня.

Ці події, а також погіршення економічної ситуації в країнах, що розвиваються в порівнянні з розвиненими спровокували значне падіння курсів валют багатьох країн, що розвиваються, у тому числі азіатських. З квітня курс юаня до фунта стерлінгів знизився на 6,6%.

У Росії міжнародні санкції і обвал цін на нафту підірвали економіку і рубль, який з серпня впав по відношенню до фунта на 25%, а за останні два роки - на 53%.

Крім того, на ринок сильно вплинула зміна гербового збору, про який було оголошено в минулому грудні.

Для більшості покупців він знизився, але сильно виріс для покупців будинків вартістю понад 937 000 фунтів.

Зокрема, з суми, що перевищує 925 000 фунтів, тепер потрібно заплатити 10%, а з суми вище 1,5 млн фунтів - 12%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!