"День холостяка" побив усі рекорди транскордонного e-commerce

Четвер, 12 листопада 2015, 17:53

На всесвітньому онлайн розпродажі товарів на самих більших торгових майданчиках компанії Alibaba Group "день холостяка" став найбільш мобільним.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

11 листопада 2015 відбувся черговий всесвітній онлайн розпродаж товарів на самих більших торгових майданчиках компанії Alibaba Group.

Протягом 24 годин було укладено угод на загальну суму понад 14 мільярдів доларів.

Реклама:

Як зазначається, цього року угоди були зроблені з 231 країни. Найактивнішими стали - США, Японія, Південна Корея, Німеччина та Австралія, не рахуючи покупок в самому Китаї.

"Результат демонструє, як Alibaba використовує великі дані, хмарні обчислення і мобільні інновації, щоб створити кращий торговий досвід для покупців і продавців" - зазначає в офіційній заяві генеральний директор Alibaba Group Даніель Чжан.

Сміливо можна говорити, що "день холостяка" став цього року мобільним. 68,7% покупок були здійснені через мобільні пристрої. Це на 158% більше ніж у минулому році.

Вироблено і успішно завершено 710 млн платіжних операцій.

У найбільш пікові моменти оброблялося близько 85 900 операцій в секунду. У минулому році показник становив близько 60 000 операцій.

Cainiao Logistics, один з головний логістичних партнерів, отримав 467 млн замовлень на доставку по всьому світу.

В Україні рівень покупок у закордонних магазинах зростає з року в рік.

За даними GfK, торік близько 30% покупок в мережі були зроблені українцями на іноземних ресурсах. Найпопулярнішим з них став Aliexpress.com.

Експерти оцінюють загальний оборот в 2014 році ринку e-commerce в Україні на рівні 1,5 мільярдів доларів - це практично в 10 разів менше, ніж оборот за один день  на Alibaba.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: